כולם מפרסמים. כולם מפרסמים בפייסבוק, בגוגל, באינסטגרם, באפליקציות מובייל, באתרי חדשות, בבלוגים, במגזינים מקצועיים ובעצם בכל מקום. אם כולם מפרסמים, לא יכול להיות שכולם טועים, אז איך זה שעבורכם כל העניין של שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט לא ממש עובד?

ובכן, אם השיווק שלכם במרחב הדיגיטלי לא ממש עובד לכם, אתם לחלוטין לא לבד. לצד חברות ומותגים שמנהלים את פעילות הפרסום והשיווק שלהם דרך סוכנויות מקצועיות שיודעות איך לעבוד, מרבית העסקים הקטנים שממלאים את שטחי הפרסום באינטרנט, פועלים באופן עצמאי, ללא שמץ של ידע מקצועי וללא הבנה לגבי מה עובד, איך עובד, מה צריך לעשות, ומה לא צריך לעשות.

משרד שיווק פרסום לעסקים קטנים

אם המהלכים של שיווק דיגיטלי עבור העסק לא ממש עובדים לכם, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא להוציא את כל העניין מהידיים שלכם, ולהעביר אותו לידיים מקצועיות, כך אומר דניאל מסטר, מנכ"ל מסה מדיה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי באינטרנט. כשחושבים על זה לעומק, מסביר מסטר, היכולת לגרום לאדם אקראי ללחוץ על מודעת הפרסומת שלכם, להיכנס לאתר ולהשקיע בו כמה דקות, ולאחר מכן גם להכניס את היד לכיס ולהזמין מכם מוצר או שירות, היא נס של ממש אם אין לכם את הידע המקצועי והכישורים לכך.

כדי להשיג את האפקט הנדרש, הכל צריך להיות מאוד מדויק, מאוד מפתה, מאוד ממוקד מטרה – זה פשוט לא יכול לעבוד אחרת, וזאת כנראה הסיבה המרכזית שבגללה זה לא עובד לכם – אתם פשוט לא יודעים איך לעשות את זה נכון, ואתם זקוקים למשרד מקצועי שינהל עבורכם את פעילות הפרסום והשיווק הדיגיטלי.

סודות השיווק הדיגיטלי

כן… שיווק דיגיטלי זה עניין סופר מקצועי, שיש בו גם הרבה סודות מקצועיים. אז יוצא לכם לקרוא מדי פעם מאמרים ומדריכים שאמורים להנחות אתכם כיצד לשווק את העסק שלכם במרחב האינטרנט, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שאת הדברים החשובים באמת, את הסודות הגדולים באמת, אף אחד לא באמת יגלה לכם, ואלה הם בדיוק הסודות הדרושים לכם כדי להצליח. מקצועני שיווק דיגיטלי לא מעוניינים לסייע לכם לעשות את זה לבד – הם רוצים שתנסו בעצמכם, תגלו שאתם לא מצליחים ותפנו אליהם, ואין יותר לגיטימי מזה.

התהליך של שיווק דיגיטלי הוא תהליך שדורש תכנון מקדים, גיבוש תכנית עבודה, ידע והיכרות עם מגוון רחב של כלים המיועדים להשגת מטרות שונות, יישום שיטתי ואפקטיבי לאורך זמן, מדידת תוצאות והתמדה עד ליצירת האפקט הנדרש.

אתם כבעלי העסק, כאשר אתם פועלים תחת השפעת הרגשות שלכם, הפחדים שלכם וכמובן חוסר הידע והביטחון שלכם בעולם שאתם לא מכירים, חייבים לצידכם איש מקצוע שיעשה את העבודה עבורכם, ושימשיך לעשות אותה גם כשאתם תרגישו שכבר ויתרתם לעצמכם.

תגובות